Sunday 27 January 2013

Kerja ape? Kamu nieh?

Aku kerja ke belajar? nmpak mcm belajar jehh ..

Sebenarnye aku nieh sudah pon bekerja tetap di sebuah Hotel di Ampang Park 
nak tahu ke Hotel tuh Aku Rse xyah kot ,, 
xde lah pop pon Hotel tuh , Tpi servies Kami memang terbaik.. Hotel ini bkan shje di dlam Malaysia  Terkenal jugak di Luar Negara.

Boley tahan jugak cerita aku niieh mcm germpak jeh ,,, pdhal krja penat mencri rezeki org tua-tua kata .. allhamdulilah setakan ini boley lah membantu mak and ayh sikit2 smbil tuh aku selitkan jugak duit kahwin, simpan sikit2 tak peh asalkan kite x gune lebih dn terkurang ituh shje , tepok dade tnye selera ..

Cishh ceita mengarut2 jeh aku nieh kannn nok-nok2 btul lah  hahah...
kerja aku sbgi operating hours Business Centre servies tuhh..
kerja x susah lahh senag sngt2 .. Best bekerja dgan kwan2 baru sngt menyeronok kan , 
so dh tahu kan isma kerja ape? yuppp2 msti dh tahu .. nme Hotel pon x tahu xpehh okyy asalkan krja .. yesshhh.. 


No comments:

Post a Comment