Monday 23 December 2013

C.I.N.T.A. ?

Cinta  yang selalu di hati adalah kau yang selalu bermain difikan sampai bile kan ak ingin smue bnde ini menyakitinye. kdang2 ak takingat2 ape yang berlaku ingatan ku semakin lesap entah mane janji yang sepatut nye ak tunaikan.kdng2 ak trduduk brsendirian sampai bilekan ingatan ak ini akan sembuh sepenuhnye. kau ibarat lilin yang bertahan dan menunggu masanye untuk terpadam, ayuh bangun lah ingatan yang dulu mucuk difikiran , bangun wahai kawan bagun wahai kasih segarkanlah semula ingat ku buatlan sesuatu yang boleh ak ingati seindannya cinta kite. maafkan ak bersikap seperti iblis yang menendang hati ini. setipan ucapan ak jangan lah dikau mengambil hati. ak seolah menjadi keliru adakan benar kau mencintai ak. ak akui hati ak benar2 buta dengan ape yang telah berlaku. cinta itu sepatunye indah.jika memang ini yang terbaik berikatlah ak dengan kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi semua ini. akn aku bertahan selagi ak mampu untuk meneruskan perjalanan hidup. ak kan selalu tersenyum jika kite menghadapi bertelingkahan diantara kite. akn ak mendiam kan dri dengan seribu bahasa akn ak jauhkan diri unutk seketika jangan lah kau bimbang akn diri ini. sedangankan hari2 kite xpernah saling memahami.
Biarlah ak menghukum diri kerna kesalahan ak .ak mencari kekuatan bila ak menagis, ak akan kesatu tempat mana kau takkan dpat mencari ak. sejauh mana ak menjauhkan diri bukan kerna BENCI cuma mahu berehat.
adakan ak seorang wanita yang boleh dibawa menjadi isteri?, tidak ak tak mampu untuk memenuhi smue impian kau, mungkin kerna hati kau tak mahu ak kembali terserlah ak akui ak bukan yang terbaik ak cuba menjadi yang terbaik .

No comments:

Post a Comment